keskiviikko 14. elokuuta 2013

Reeniä


Treenit on aloiteltu MM-kisojen jäljiltä nyt kun sain Eetun uintileiritkin pidettyä. Hauskaa oli taas leireillä ja uskon että saimme ainakin joitain ideoita annettua uimareille! Tiistaina sitten aloitin tietenkin maastaveto puntilla jotta saisin mahdollisimman huonon olon aikaiseksi mahdollisimman nopeasti. Oikeasti olen onnistunut suhteellisen pehmeästi aloittamaan treenit, ja salillakin olen välttänyt isoimmat painot. Uimassa olen käynyt kerran (tätä kirjoittaessa olen lähdössä toisiin uintitreeneihin) ja eilen tein sen virheen että kävin juoksemassa 6x200m suhteellisen kovaa, tarkoitus oli vetää 9x200 mutta kuudennen jälkeen tunsin aavistuksen kipua oikeassa reidessä ja se riitti keskeytykseen. Tuo tulee olemaan yksi kauden teemoja, niin monta kertaa olen puskenut kipua vastaan ja myöhemmin sitä katunut että nyt yritän ottaa pienimmätkin ongelmat huomioon ja yrittää muokata treeniä jos ongelmia syntyy.

Nyt muuten tämä blogi muuttuu täysin oman uintini seuraajaksi ja kaikki valmennus ym. Jutut tulen kirjoittelemaan uintievoluutio.com sivustolle. Joten ei muuta kun sitä seuraamaan jos ne jutut kiinnostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti