keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Video blogiin intro


On pikkusen kiirettä pitäny koko “spring break” viikon. Töissä joka päivä sen 7h, joka hieman verottaa treeni intoa ja tietenkin palautumista. Mutta juuri tälläisissä viikoissa piilee oppimisen siemen. Kuinka saada tästäkin viikosta irti kaikkein eniten ja taas toisaalta suhteuttaa se pitkän aikavälin tavoitteisiin. Tiedän että tämän viikon työpanostuksella poistan stressiä Mesa Grand Prixiä edeltävältä viikolta. Mikään kävely tai seisoskelu ei tunnu missään tämän viikon jälkeen, eli jalat oppivat kestämään matkustusta ja toisaalta lihashuoltoa tulee tehtyä töissä enemmän kuin kotona, siellä kun erilaiset foam rollerit odottelee lattialla. Myöskään en unohda sitä faktaa että Athletic Traineriksi valmistuminen on mulle tärkeää ja olen aidosti kiinnostunut töistäni. Moni uimari joutuu tekemään rahansa eteen esim. uintivalvojan hommia mikä ei ainakaan mua motivoi yhtään. Joten olen äärimmäisen onnellisessa asemassa. Aamuisin olen kuitenkin saanut hyviä treenejä alle. Kyykkypainot nousee ja eilen jo etukyykkäilin 100kg puhtaita nelosia. Rintauintiin on löytymässä uutta ideaa varsinkin startin läpivetoon, joten oikeaan suuntaan mennään. Huomenna “no excuse” 8x50 5minsan lähdöllä. Joskus voin avata mitä toi “no excuse” mun tapauksessa tarkoittaa.

Niin ja pääasiaan. Kuvailtiin tossa yhden kaverin kanssa intro video mun videoblogeihin. En malta odottaa sen julkaisua, kun oli sen verran hauskaa tavaraa. Linkin takaa löytyy! Tosin ilmaiseksi kun lavastaa ja kuvaa niin ei ihan priimaa voi vaatiakaan. Kertokaa mitä mieltä. Thank you Andrew Stokich!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti